Δημιουργία και/ή βελτίωση περιεχομένου κειμένου για να ανταποκριθεί βέλτιστα στις προσδοκίες των χρηστών του διαδικτύου και των μηχανών αναζήτησης όπως η Google, η Qwant ή η Bing.
Η Επίδραση της Βαθμολόγησης στις Ιστοσελίδες
Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, πάνω από το 90% των διαδικτυακών εμπειριών ξεκινούν από μια μηχανή αναζήτησης. Εντυπωσιακό, ε; Σε αυτό το πλαίσιο, πώς μπορεί μια επιχείρηση να ξεχωρίσει και να προσελκύσει τους τοπικούς καταναλωτές; Η απάντηση είναι απλή: η τοπική βαθμολόγηση!
Παραδείγματα Τοπικής Βαθμολόγησης!
• Για μια Εταιρεία Υπηρεσιών: Ας φανταστούμε ένα αρχιτεκτονικό γραφείο στο Μπορντό. Με καλή τοπική βαθμολόγηση, μόλις ένας Μπορντελέζος αναζητήσει "αρχιτέκτονας", η ιστοσελίδα του γραφείου θα εμφανιστεί στην κορυφή των αποτελεσμάτων, εξασφαλίζοντας του ορατότητα και πιθανούς πελάτες.
• Στην περίπτωση ενός Σούπερ Μάρκετ στη Ρουέν. Ένας Ρουεννός που αναζητά "σούπερ μάρκετ ανοιχτό τώρα" θα ανακαλύψει εύκολα αυτό το κατάστημα αν είναι σωστά βαθμολογημένο τοπικά.
Η τοπική βαθμολόγηση είναι περισσότερα από ένα πλεονέκτημα: είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να συνδεθούν με τους τοπικούς πελάτες τους.